> Koła > Koła tworzywowo-gumowe

Koła tworzywowo-gumowe

Koła tworzywowo-gumowe

Koła z pełnymi oponami gumowymi o twardości 85 stopni Shoer'a. i felgą wykonaną z polipropylenu w kolorze czarnym lub czerwonym. Opony w kolorze czarnym lub szarym (szara opona nie brudzi posadzki).

Łożysko wałeczkowe(zabezpieczone zatyczką tworzywową) lub ślizgowe osadzone jest w piaście tworzywowej koła. Łożyska w kołach są wypełnione smarem - bezobsługowe.

Dzięki oponom z pełnej gumy i obręczom tworzywowym są odporne na korozję.. Koła i kółka tworzywowo-gumowe zapewniają niewielkie drgania podczas transportu.

Nr kat. Rodzaj łożyska
80 1TS 40 12 26 0,16 50 Łożysko wałeczkowe
80 1T 40 12 26 0,12 50 Łożysko wałeczkowe
80 9T 40 12 26 0,16 50 Łożysko ślizgowe
80 9TS 40 12 26 0,16 50 Łożysko ślizgowe
100 10TS 40 12 20 0,23 60 Łożysko wałeczkowe
100 10T 40 12 20 0,19 60 Łożysko wałeczkowe
100 19T 40 12 20 0,23 60 Łożysko ślizgowe
100 19TS 40 12 20 0,23 60 Łożysko ślizgowe
125 29T 50 12 22 0,44 70 Łożysko ślizgowe
125 29TS 50 12 22 0,44 70 Łożysko ślizgowe
125 20TS 50 15 22 0,44 70 Łożysko wałeczkowe
125 20T 50 15 22 0,44 70 Łożysko wałeczkowe
160 49T/50 50 20 31 0,53 70 Łożysko ślizgowe
160 49T 60 20 31 0,53 70 Łożysko ślizgowe
160 49TS 60 20 31 0,53 70 Łożysko ślizgowe
160 40T 60 20 31 0,70 100 Łożysko wałeczkowe
160 40TS 60 20 31 0,70 100 Łożysko wałeczkowe
180 59T 60 20 44 0,97 120 Łożysko ślizgowe
180 59TS 60 20 44 0,97 120 Łożysko ślizgowe
180 59T/12 60 12 44 0,97 120 Łożysko ślizgowe
180 50T 60 20 44 0,97 120 Łożysko wałeczkowe
180 50TS 60 20 44 0,97 120 Łożysko wałeczkowe
200 69T 60 20 36 1,20 130 Łożysko ślizgowe
200 69TS 60 20 36 1,20 130 Łożysko ślizgowe
200 60TŁ 60 12 36 1,30 130 Łożysko kulkowe
200 60T 60 20 36 1,20 130 Łożysko wałeczkowe
200 60TS 60 20 36 1,20 130 Łożysko wałeczkowe
250 99T 52 27 47 1,80 150 Łożysko ślizgowe
250 99TS 52 27 47 1,80 150 Łożysko ślizgowe
250 99T/20 52 20 47 1,80 150 Łożysko ślizgowe
250 99TS/20 52 20 47 1,80 150 Łożysko ślizgowe
295 100T 71 25 50 2,30 200 Łożysko ślizgowe

Koła tworzywowo-gumowe w obudowach skrętnych

Koła tworzywowo-gumowe

Koła z pełnymi oponami gumowymi o twardości 85 stopni Shoer'a. i tworzywową felgą wykonaną z polipropylenu. Opony w kolorze czarnym lub szarym ( szara opona nie brudzi posadzki). Łożysko wałeczkowe(zabezpieczone zatyczką tworzywową) lub ślizgowe osadzone jest w piaście tworzywowej koła. W przypadku łożysk wałeczkowych zastosowano smar, łożyska te są bezobsługowe.

Dzięki oponom z pełnej gumy i obręczom tworzywowym są odporne na korozję. Koła i kółka tworzywowo-gumowe zapewniają niewielkie drgania podczas transportu.

Obudowa koła skrętna z mocowaniem płytkowym
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem.

Obudowa koła może posiadac hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Płytka mocująca obudowy koła ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.

Nr kat. Rodzaj łożyska
80 3LT 50-60x80 108 74 0,63 50 Łożysko wałeczkowe
80 6TH 50-60x80 108 82 0,81 50 Łożysko wałeczkowe
100 12LT 50-60x80 126 86 0,75 60 Łożysko wałeczkowe
100 15TH 50-60x80 126 91 0,89 60 Łożysko wałeczkowe
125 25TH 80x107 168 110 1,83 70 Łożysko wałeczkowe
125 22T 80x107 168 110 1,48 70 Łożysko wałeczkowe
125 25MTH 50-60x80 155 96 1,13 60 Łożysko wałeczkowe
125 22MT 50-60x80 155 96 1,08 60 Łożysko wałeczkowe
160 42T 80x107 194 129 1,85 100 Łożysko wałeczkowe
160 45TH 80x107 194 129 2,20 100 Łożysko wałeczkowe
180 52T 80x107 213 142 2,30 120 Łożysko wałeczkowe
180 55TH 80x107 213 142 2,93 120 Łożysko wałeczkowe
200 62T 80x107 232 152 2,50 130 Łożysko wałeczkowe
200 65TH 80x107 232 152 2,93 130 Łożysko wałeczkowe
200 62TŁ 80x107 232 152 2,60 130 Łożysko kulkowe
200 65TŁH 80x107 232 152 3,03 130 Łożysko kulkowe
250 92T 80x107 284 188 3,83 150 Łożysko ślizgowe

Koła tworzywowo-gumowe w obudowach stałych

Koła tworzywowo-gumowe

Koła z pełnymi oponami gumowymi o twardości 85 stopni Shoer'a. i tworzywową felgą wykonaną z polipropylenu. Opony w kolorze czarnym lub szarym (szara opona nie brudzi posadzki). Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone zatyczką tworzywową) lub ślizgowe osadzone jest w piaście tworzywowej koła. W przypadku łożysk wałeczkowych zastosowano smar, łożyska te są bezobsługowe.

Dzięki oponom z pełnej gumy i obręczom tworzywowym są odporne na korozję. Koła i kółka tworzywowo-gumowe zapewniają niewielkie drgania podczas transportu.

Nr kat. Rodzaj łożyska
80 4T 50-60x80 108 0,48 50 Łożysko wałeczkowe
100 13T 50-60x80 126 0,58 60 Łożysko wałeczkowe
125 23MT 50-60x80 155 0,86 60 Łożysko wałeczkowe
125 23T 80x107 168 1,03 70 Łożysko wałeczkowe
160 43T 80x107 194 1,40 100 Łożysko wałeczkowe
180 53T 80x107 213 2,10 120 Łożysko wałeczkowe
200 63T 80x107 232 2,25 130 Łożysko wałeczkowe
200 63TŁ 80x107 232 2,35 130 Łożysko kulkowe
250 93T 80x107 284 2,50 150 Łożysko ślizgowe

Koła tworzywowo-gumowe w obudowie z trzpieniem

Koła tworzywowo-gumowe

Koła z pełnymi oponami gumowymi o twardości 85 stopni Shoer'a. i tworzywową felgą wykonaną z polipropylenu. Opony w kolorze czarnym lub szarym (szara opona nie brudzi posadzki). Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone zatyczką tworzywową) osadzone jest w piaście tworzywowej koła. W przypadku łożysk wałeczkowych zastosowano smar, łożyska te są bezobsługowe.

Dzięki oponom z pełnej gumy i obręczom tworzywowym są odporne na korozję. Koła i kółka tworzywowo-gumowe zapewniają niewielkie drgania podczas transportu.

Obudowa koła skrętna z mocowaniem na trzpień
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Kulki łożyska wypełnione są długotrwałym smarem i zabezpieczone są przez odpowiedni kształt płyty górnej.

Solidny, stalowy, umieszczony centralnie trzpień znitowany jest ruchowo z obudową. Obudowa koła może posiadac hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu.

Zestaw kołowy z trzpieniem można mocować w rurach lub w specjalnie do tego przystosowanych otworach gładkich lub gwintowanych. Za zamówieniem dostępne dowolne średnice trzpieni i gwintów.

Nr kat. Rodzaj łożyska
80 5T 100 82 M10, M12, ∅15, ∅24 0,69 50 Łożysko wałeczkowe
80 7TH 100 82 M10, M12, ∅15, ∅24 0,74 50 Łożysko wałeczkowe
100 14T 120 91 M10, M12, ∅15, ∅24 0,81 60 Łożysko wałeczkowe
100 16TH 120 91 M10, M12, ∅15, ∅24 0,86 60 Łożysko wałeczkowe
125 26MTH 151 96 M10, M12, ∅15, ∅24 1,18 60 Łożysko wałeczkowe
125 24MT 151 96 M10, M12, ∅15, ∅24 1,03 60 Łożysko wałeczkowe
160 44T 183 129 ∅25, ∅27, ∅28, ∅32 1,70 100 Łożysko wałeczkowe
160 46TH 183 129 ∅25, ∅27, ∅28, ∅32 2,12 100 Łożysko wałeczkowe
180 54T 210 142 ∅25, ∅27, ∅28, ∅32 2,30 120 Łożysko wałeczkowe
180 56TH 210 142 ∅25, ∅27, ∅28, ∅32 2,70 120 Łożysko wałeczkowe
200 64T 228 152 ∅25, ∅27, ∅28, ∅32 2,70 130 Łożysko wałeczkowe
200 66TH 228 152 ∅25, ∅27, ∅28, ∅32 3,05 130 Łożysko wałeczkowe

Koła tworzywowo-gumowe w obudowie z otworem na śrubę mocującą

Koła tworzywowo-gumowe

Koła z pełnymi oponami gumowymi o twardości 85 stopni Shoer'a. i tworzywową felgą wykonaną z polipropylenu. Opony w kolorze czarnym lub szarym (szara opona nie brudzi posadzki). Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone zatyczką tworzywową) osadzone jest w piaście tworzywowej koła. W przypadku łożysk wałeczkowych zastosowano smar, łożyska te są bezobsługowe.

Dzięki oponom z pełnej gumy i obręczom tworzywowym są odporne na korozję. Koła i kółka tworzywowo-gumowe zapewniają niewielkie drgania podczas transportu.

Obudowa koła z centralnym otworem na śrubę mocującą
Taki zestaw kołowy posiada otwór w centralnej, górnej części obudowy, który umożliwia montaż za pomocą jednej śruby mocującej. Obudowa wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki.

Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość przez mocny centralny sworzeń zwrotnicy. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem.

Nr kat. Rodzaj łożyska
80 8T 12,5 100 82 0,60 50 Łożysko wałeczkowe
80 8TH 12,5 100 82 0,80 50 Łożysko wałeczkowe
100 17T 12,5 121 91 0,70 60 Łożysko wałeczkowe
100 17TH 12,5 121 91 0,93 60 Łożysko wałeczkowe
125 27MT 12,5 148 96 1,05 70 Łożysko wałeczkowe
125 27MTH 12,5 148 96 1,30 70 Łożysko wałeczkowe
160 47T 12,5 183 129 2,05 100 Łożysko wałeczkowe
180 57T 12,5 210 142 2,30 120 Łożysko wałeczkowe
200 67T 12,5 228 152 2,55 130 Łożysko wałeczkowe

AWEX Wójcicka, Ochota Sp. J.
95-054 Ksawerów
ul. Łódzka 25
tel./fax +48 42 213 86 52
kom. +48 609 99 27 29
kom. +48 512 48 48 24

Polecamy:
Podpis elektroniczny - Realizacja podpisu elektronicznego w miejscu wskazanym przez klienta oraz w Punkcie Potwierdzania Tożsamości w Łodzi, ul. Nastrojowa 12 m. 23
Gabinet stomatologiczny Łódź - Świetnie wyposażony gabinet stomatologiczny dla dorosłych i dla dzieci. Dentysta z prawdziwego zdarzenia. Wybielanie zębów. Leczenie pod mikroskopem.
Serwis i naprawa FIAT - Znakomity, dobrze wyposażony warsztat samochodowy. Właściciel, Pan Marcin, to chyba najlepszy specjalista w Łodzi i województwie.

design by eSeM Łódź